Followers

::Pusing-pusing Jadi Penin::

Sunday, December 20, 2009
SALAM ALAIK

tetibe malam ni nak hapdate lak
dah lame tak hapdate blog merepek ni
dah la merepek
follower pun 3 ketul je
(tak pe...bersyukur dengan pe yang ade)

dah sebulan lebih cuti ni
jadi cepat boring la kalo tak gi mane2
susah nak kuar gi jejalan ni
aku kalo kuar tak suke sekadar cuci mate je
mesti mau beli pape
jadi tak la aku kuar sebab ongkos belum dikorek kat ATM lg
tambah lak kami sefamili suke gi jalan2 bile sume ade
jadi pagi tadi my dad ajak jalan2

pusing punye pusing (shah alam je...tak larat gi jauh2)
singgah la kat SACC mall

 ni je sempat untuk diamik gambar

melahap pizza
angkara adik kecik aku ngidam nak makan piza mengalahkan orang ngandung
tapi bagus gak boleh aku join skali
 

syabas pada adikku sebab berjaye berlakon ngidam piza

pastu singgah jap solat zohor kat seksyen 13
solat jangan dilupe ya kawan2

pastu sambung round da Shah Alam
tetibe nampak iklan expo peladang
wat kat sebelah Stadium Melawati
make gi la tgok2
 

duta kambing (berbaju birukah...?)

fuyooo...
banyak menatang ternakan
kambing je dah berbelas spesis
tambah arnab lagi
kuda dan rusa tak ketinggalan
segale jenis pokok pun ade
 

limau yang bagak giler

cubaan mengubah padi jadi sushi...


aku nak jugak..aku nak jugak

tapi makanan la aku tengok paling banyak
tapi aim aku ikan la (sebab saye suke ikan)
tapi cam hampeh
harap je name expo peladang,penternak dan nelayan
tapi ikan seciput je
ikan hiasan lak sume tu
 

ni jela ikan yang cun kat situ...
 
ingat boleh la beli benih ikan wat bela ala ekstensif
tapi keciwa

bagi mengubat ati yang berduka
make aku snap la gambar ngan kambing2, kuda
 

aku lagi ensem...haha 

kuda aku baru beli..nak pinjam?

curik amik gambar..cam kartun BAMBI lak
 

rusa ngan arnab kalo nak amik gmbr dekat kena bayar
malas nak korbankan duit hanya kerana menatang2 itu...
memang aksi terlarang la kitorang wat
 

kami = kambing, kambing = kami..?


jangan nakal2 ye Jimbo... 


sudah ku bilang.ini duta kambing...


teknik menjinak rusa (sila abaikan wanita berbaju biru itu)
 
sume pandang dengan pandang semacam je
tapi ape aku kesah 
yang penting aku HAPPY

hahaha
 
ok la tu saje
nak men game fishville
ikan aku dah lapo dah

ADIOS CIKAPOT

0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates