Followers

::Memori Silam Muncul Kembali::

Saturday, December 5, 2009
SALAM

sorila sebab lama tak update blog ni,
x ade modal nak tulis
tapi tetibe arini ade lak sebab aku dah dapat contact balik sama kengkawan skolah rendah dulu
HAHAHA...sangat seronok


FB connecting old frenz


FB la jadi penghubung ktorang balik
sebenarnya dorang dah lame contact dah
cuma aku je yang lambat tahu diorang pun ada FB gak
naive btul aku ni...

start dari itu memang syokla berborak
kengkadang sampai subuh tu borak
memang merepek abisla yang keluar
sume kenangan zaman skolah dulu kuar blk
tambah lagi ngan bantuan gambar yang masing2 ade simpan sampai skang


bila tengok balik gambar aku dulu
uissshhh...amatlah CUMIL
tapi aku mmg alimla dulu
pakai songkok pi skolah
HAHAHA




Tapi memang rasa excited sangat dapat borak n contact balik ngan diorang
N
diorang akan buat reunion utk batch kitorang ISNIN ni
tapi aku cam x bolah pi lak
papepun aku akan cube usaha untuk pi
sebab
RINDU BETUL NAK JUMPA DIORANG BALIK

kengkawan sume!
INSYALLAH JUMPA KITA ISNIN NI YE...

0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates