Followers

::Candid Photo Contest::

Friday, December 25, 2009
AWAL SALAM PEMBUKA BICARA

bermulelah hikayat...
ketika mane aku jengah blog yg indah ini (uweek..)
make dan sesungguhnye ade geng baru merafak sembah kat shoutbox aku
ajak masuk contest dia
make aku pun singgah la barang seminit due kat blog dy
make aku tengok contest tu buatkan hatiku terpaut
tambahan pula ni baru 1st time b'jinak ngan contest
lagipun agak bez la


klik atas gambar untuk link ke blog contest

carik punye carik
dapatlah gambar yang seadanya ni...



gambar ni dicurik ambik time kerja lapangan
sedang salin penerangan tentang sistem pam air laut berfungsi
dari laut salir terus ke tangki ikan

harap penyertaan ni diterima oleh pihak penganjur


sekian daripada saya...
kembali ke studio 8...



0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates