Followers

::Kau Pakai Bantal, Aku Pakai Batang Paip::

Sunday, January 3, 2010
SALAM DI MALAM HARI


tiba-tiba terajin lak nak buat posting malam ni
padahal esok kena bangun awal
selaku pelajar mithali
tak boleh datang lambat ke kuliah


mane la bantal aku ni?
dah mengantuk ni


oooo...
patut la hilang
dah kena kebas dengan budak-budak
buat lawan-lawan bantal


kalau korang ada FB
mesti pernah terpacak kat korang punya wall
pasal PILLOW FIGHT
ada orang yang suka sebab dapat main-main dengan member-member
tapi aku rasa lebih ramai yang bengang gile la dengan game ni



bayangkan semua bantal mengamuk camni...



termasuklah aku
kadang-kadang tu
sekali datang 2 ke 3 mesej pasal tu
bikin panas je


aku nak kongsi sikit bagi yang memang menyirap sambil minum sirap la
tengok kat notifications macam banyak mesej
rupenye semua pasal game ni
link ni untuk block application ni selama-lamanya
try la...

 


ADIOS

7 comments:

aleyana said...

klu bantal camtu mst org xnk pki bantal dah...ye la tgh2 tido tetiba j bantal tu bangun...naya la

acap de souza said...

seram gak...cam bantal jadian lak..:f:

pak long said...

salam..
kalau bantal mengamok..alamat tidur berbantalkan lengan la bro...hehehe

zack zukhairi said...

aku da block application ni awal2. hakhak.

Anonymous said...

klu kt fb tak pernhpun lyn game termasuklh pillow fight nie..sbb xreti + xminat
hehheheh

acap de souza said...

zack :aku pun dah lame dh blok...sblm tu mmg tensen gile la...melambak mesej bnda tu...buat pnuh wall je

kasihkuamiera : samela.tp dpt mesej dari org len..pastu suh pukul balik dy...malas nak lyn

miss nia said...

btul22 sgt menyusahkan.. pillow lar.. ape lar.. ish22 bagi katil sebuah kang..

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates