Followers

::Argghhh...Tidak!::

Wednesday, April 27, 2011
"Tidak! ustaz amirul dah bertunang..."

"Hancurlah harapanku..."

"Frust giler la aku"

Di atas ni adalah antara luahan hati
para wanita di luar sana
setelah aku membuat kaji selidik
apabila berita Ustaz Amirul a.k.a Ashraf Muslim
telah bertunang


poning awok memikiaqkan
poning awok mendengor
rintihan
keluhan
komen mengomen di FB
semuanya berkisar tentang pelakon ni
yang paling memberikan impak kepada aku
bila kakak aku pun turut tak terlepas menerima sindrom ini
aku la jugak yang jadi mangsa
terpaksa mendengar keluhannya

wahai wanita-wanita semua
awatla mau berduka
awatla mau terluka
awatla mau mengeluh
sampai berpeluh-peluh
kan elok si Ashraf tu bertunang cepat
dengan wanita yang aku rasa elok budi pekertinya
tak kan korang suka tengok dia 
bertunang ngan minah mana-mana ntah
pelakon wanita yang seksi tahap dewa mahut ka

korang mungkin mustahil dijodohkan dengan dia
tapi ingat!
korang boleh je berdoa supaya dijodohkan dengan lelaki sebaik dia
dengan syarat korang pun kena berubah lah jadi lebih baik
dan yakin dengan pertolongan, qada' qadar Allah
tu saja penyelesaiannya
jangan sedih-sedih
makan ayam goreng lagi sodap.

sekadar hiasan


Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri
 (Ar-Rum; 21)


p/s : nama aku Asyraf jugak.tak mau masuk meminang ke?

11 comments:

Ash said...

Dah jodoh... baguslah kahwin takde wat maksiat. Alamdulillah.

the girl next door said...

sape xmO laki mcm ustaz amirul 2..
ai pun nak =)

acap de souza said...

@ash : btol..sokong!

@the girl sebelah umah : heeheh..tau dah..

ciksutiey said...
This comment has been removed by the author.
ilya maisara said...

ahaha.. awok bukan apa.. mengharapkan insan / muslim yang sejati..
syukur awok bile ashraf muslim dah ke arah 'MUSLIM SEJATI' insyaAllah..
yang awak tu apa ke cite nye?
ate, nk bangkit subuh pun asal liat beno??

pening awok, kene manggil2 ..aih..geram la...

\(*_*)/

amirah said...

pas acap exam sy terus g meminang kencang2 ;p

acap de souza said...

@ ilya maisara : awok bukan ape. awok nak train awak supaya suara sntiasa nyaring dan merdu...

@amirah : uina, jgn kencang2 bah..bahaya..

nasria said...

awok bukan apa...awok bekenan betoi sama c asyraf muslim tu.. tapi x dok la sampai mau merintih2 dan menangis sebb dia... terpengaruh ngan cete je sebenarnya.. hak2...

umi solehah said...

kome neh...memacam..
kaloasyraf fuad tu kena tapis2 dlu bfore diterima..hahaha

acap de souza said...

@umisolehah : awatla kna tapis? dh macam teh tarik pulok..

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates