Followers

::Anak Gambargrapher Yang Unik::

Thursday, April 21, 2011
sepanjang pengamatan aku la
dari anak abang-abang sepupu aku
anak diorang ni
memang ada bakat berposing sejak dari kecil lagi
pelik awok memikirkan
sabo je la...


ni anak abang sepupu aku, abg aman sama kak mila
namanya IRDINA RAMADHANI (sebab lahir bulan ramadhan rasanya)

"tolong! tolong!" ni time irdina kecik


ni gambar baru kot
aku pun tak pasti sebab dah lame tak jumpa



ni pulak anak abang sepupu aku, Abang Ijal sama Kak Ina
Nur Fitrah Aini





 ni namanya Ahmad Eiman Mikhael
anak abg ajey dengan kak wanie

eiman ni memang ultraman maniac


 ni latest gambar.dah beso dah

semua bapak kepada bebudak ni adalah photographer yang pro la (puji sikit kasi riak sikit)


ni pulak aku dapat kat blog http://kristinandkayla.blogspot.com
memang kreatif dan ekstrem la bapak diorang ni
mempergunakan anak-anak beliau

membuli santa untuk dapat hadiah lebih


main game ANGRY BIRD


dilamun cinta


eksperimen sains


ni mahut punyer aksi

nak tengok banyak lagi gambar diorang klik je kat SINI

6 comments:

awenazri said...

kanak2 zaman skrg, kecik2 lagi mmg dh pndai posing mosing ni..hahha

ilya maisara said...

BEST :)

ilya maisara said...

tapi bapak awok bukan potograper la.. kan kan

acap de souza said...

@ilya maisara : sebb u la anak dia kureng pndai posing..muahaha

acap de souza said...

eh...bukan u, tu

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates