Followers

::Kenangan Itu 2::

Wednesday, February 17, 2010
SALAM

aku sangat iri hati sama kawan-kawan lain
dapat hapdate blog hari-hari
aku ni baru dapat hapdate hari ni
setelah tonggang terbalik buat proposal dan uruskan untuk program course aku

*********************************************************************
sambung balik kisah silam aku
berbekalkan 4A1B dalam UPSR
aku sambung study kat SAMTTAJ SHAH ALAM
sekolah agama (mood serban on!)


jadi aku letak gambar dengan penerangan pendek jela
tak ada mood nak tulis panjang-panjang

 ni masa aku form 3. majoriti kawan aku sekarang further study kat oversea
yang kat malaysia pun amik course medic je
aku je yang biasa-biasa
tak pela bersyukur dengan apa yang ada

 
bila masuk form 4
bilangan pelajar makin sikit
semua dah berhijrah ke sekolah lain
tinggal lah kami yang kacak-kacak ini

aku dah cakap sebelum ni
aku memang tak boleh dipisahkan dengan bola
kali ni time form 5
kaki kanan lak jadi mangsa
main bola jugak
memang tersiksa la dalam 3 bulan lebih tu
sibuk training untuk pertandingan nasyid sebelum tu
tapi last-last melepas, orang lain ganti tempat aku
frust menonggengla
dapatlah jugak wakilkan lagu yang aku buat
sampai sekarang dalam kaki aku ada plat besi untuk sambung tulang yang patah

dah macam cyborg gamaknya

 
ni pulak 2 minggu lepas bukak simen kaki yang patah
waktu ni kena pakai tongkat jugak
tapi still gigih nak masuk pertandingan nasyid
lawan antara rumah sukan
dapatlah no 2 ok la tu





1 comments:

Anna Boleyn said...

ouch..sakitnye..patah kaki. saya dulu patah tangan kanan. Nka masuk besi tapi abah tak bagi..Bawak g berurut. Huh~ sakit gilak. Hmm` jejalan kat sini nak cari kenalan baru. hit me back kay :)

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates