Followers

::Terbit Mentari Di Ufuk Timur::

Tuesday, January 4, 2011
Hari ni dah masuk 4 Januari 2011
29 Muharram 1432H
kelas pertama aku untuk sem ni
tapi boleh pulak aku layan tido time kelas pagi tadi
agaknya sebab penat buat preparation untuk artificial seed production Keli Afrika pagi sebelum masuk kelas
tapi tidur pun telinga tetap mendengar
agaknya kalau tiba-tiba lecturer tanya
konfem boleh jawab punye...hihihi

posting kali ni cuma nak kongsi la
pengalaman time follow prof aku dan beberapa pembantunya
menyaksikan dan menantikan mentari tahun baru terbit
time pagi 1.1.11 yang lepas
untuk pengetahuan 
prof aku tu orang jepun
jadi sedikit ibadah ritual akan dilakukan tiap kali awal tahun baru

jadi layan je la gambar-gambar sepanjang kekecohan kami time tu

dah nak keluar dah...

4 perwira bayang

memula formal, baik je...

lepas tu, terus mengganas...


geng-geng SCOAIT 2011

pastu mulakan kerja di tahun baru...

P/S : dan pada tarikh yang sama, abang sepupu aku selamat menimang cahaya mata baru.
anak lelaki.lawa tarikh lahir 1.1.11


0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates