Followers

::Hari Jumaat Yang Akhir::

Friday, December 31, 2010
Alhamdulillah hari Jumaat dah tiba
penghulu segala hari
dan hari ni jugak duit PTPTN dah masuk
memang keberkatan Jumaat
tapi adakah sebab Malaysia menang AFF CCUP
sampai duit pinjaman pun masuk awal kali ni
kalau sebelum ni memang kering menunggu duit masuk
mujur ada biasiswa FAMA (Father n Mother)

walau apapun 
duit tu jangan lah membazir buat beli benda yang tak penting


utamakan buku dan keperluan belajar dulu
jangan sampai duit tak cukup nak bayar yuran dah la
yang berpasangan tu daripada guna duit belanja aweks
beli hadiah sampai beratus-ratus ringgit
lebih baik belanja member-member makan
dapat eratkan lagi ukhuwwah
papepun selamat meneruskan pembelajaran untuk sem baru
dan sem akhir insyallah bagi aku...

Salam tahun baru 2011
moga tahun yang baru ini menjadikan diri lebih baru dan baik
dari segala aspek
hindari kemaksiatan yang kebiasaannya bermaharajalela di ambang-ambang tahun baru ini....

ISLAM UNTUK SEMUA

2 comments:

ARC™ said...

haha xde makne belanje awek banyak sgt...baek buat makan je duit tu

acap de souza said...

ARC : btul2..

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates