Followers

::Angkara Duit::

Friday, January 7, 2011
time aku menghapdate blog ni
rasa macam tak ada semangat lak
nak tak nak je menaip
bil mana malam tadi alkisahnya bermula

duit ptptn aku masuk agak awal la
tapi yang menjengkelkan duitnya tak terus dipotong untuk yuran pengajian
dan disuruh kami sendiri yang membayarnya
padahal sebelum-sebelum ni
memang dah siap-siap ditolak

dan dijadikan kisah malam tadi
aku pi la bayar ikut cimbclicks

pemeras duit aku..

tekan punya tekan
TAC code dah dimasukkan dan proses transaksi berlaku...
"Ya Allah,Universiti Malaya-postgraduate"
aku Universiti Malaysia Sabah
aduh, tenet pulak laju tahap gaban berlari pecut 100km/saat
tak sempat aku nak tutup Google Chrome tu
terus 'Successfull transaction'
aduh,terbang dah duit RM1338 aku
RM 1338 tu bai
kalau setakat 10 ringgit boleh la rilek lagi
hancur harapan dapatkan DSLR...
tengok gambar jela aku...

meamang kecewa giler la..
ARRGGGGGGGGGHHHHHH!!!!

SIAPA TAHU CAMNE NAK SELESAIKAN PROBLEM NI?

5 comments:

Nik Izzati said...

time wat transaction tu ad kn mintak no matrik x?...try call tny cimb la x pun mcm ne...

ejal said...

call jer cimb blk bg tau silap..boleh solve rasanya ni..insyaallah x de masalah..

acap de souza said...

dah settle..syukur..dh pi bagitau kat cimb..kalao x, matai la...

ciksutiey said...

huh..patutla..
lain kali tgok betol2..huhu
alhmdulillah, kalo da setel..ishk3!!

ilya maisara said...

pergh!!
mamat sorang ni..
mmg la sama spesis dgn alongnye..

tangan sikit punye laju..
hihihi

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates