Followers

::Kembali Beraksi::

Friday, December 17, 2010
Salam alaik...

malam ni agak sunyi
budak-budak UMS tak balik lagi dari bercuti
aku?
aku dengan kosmate aku terpaksa korbankan cuti
demi menggapai impian yang pasti
meski berbagai cabaran dan tohmahan dilalui
tetap teguh dan tabah 
moga diberi kekuatan...

ni la kerja kami time cuti ni: menternak ikan

sebenarnya nak bagitau yang aku dah bertekad mahu hidupkan kembali blog ni yg bersawang
dah berbulan kot aku tak hapdate
sibuk punya pasal
tadi tergerak lak nak menodai mencoret kat blog ni
time nak log in sampai lupa dah password..hahahaha
papepun nantikan post yang akan datang
padat dengan informasi,bahan ilmiah disampaikan secara santai

orait, chow dulu

Salam Alaik...

2 comments:

amirah said...

weh ko ternak ikan ke?tokey la ni? masyukkk..hehe
welcome :)

acap de souza said...

@amirah hohoho..tokey la gak..

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates