Followers

::Tika Pertapaan::

Wednesday, March 17, 2010
SALAM PEMINAT KU SEMUA..

agak berani statement di atas
tapi apakan daya
dah tertaip tak dapat nak padam balik

papepun memang sudah berkurun lama aku menganak tirikan blog ni
maafkan aku blog sebab mengabaikan nafkah posting terhadap dirimu.
(dah keluar pulak skrip drama swasta)

sangat sibuk sepanjang sepeninggalan aku
banyak aktiviti yang aku sertai antaranya :

1) Fieldtrip yang melimpah ruah

setakat ni dah 2 field trip aku pergi
ni tak campur lagi satu yang akan dibuat pada 19hb ni
dan macam biasa destinasi yang dituju adalah ladang ikan
naik boring jugak pergi tengok benda yang sama
mungkin kalau ada 'anak ikan' yang spesis berkaki tu
mesti syok... wakakaka
(statement versi kepala dah tak center)
tengok jela gambar di bawah ni

adakah mereka pernah melihatnya ?

masing-masing menanti diambil gambar.patutla gambar aku sikit

ladang ikan ade reban ayam? sape nak jawab ni..?
buat masak stim best ni

iklan sebentar
akibat kegawatan ekonomi
impian utuk memiliki segerombolan sebuah DSLR
tidak kesampaian
maka bagi mengubati hati yang lara
IXUS 9515 CANON menjadi gantinya
papepun syukur

IKLAN TAMAT

2) Lawatan @ makan angin ke Pulau Gaya

kamera di atas dibeli atas sebab untuk lawatan ini
nak menembak mereka-mereka yang berkenaan
malas nak tulis dah
layan je gambar

mereka yang tak pernah naik bot

macam pelancong la pulak
bergambar bersama-sama
kena denda la pulak kutip sampah
lepas kutip sampah, pe lagi...sampah pun jalan
snorkeling sampai kecut


tu je la rasenye yang aku lakukan selama bertapa ni
sebenarnya nak kembalikan mood untuk berblogging balik
papepun nantikan KOMIKDRAMA yang sedang dibuat
atas tunjuk ajar bro zackzukhairi

chow dulu...





0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates