Followers

::Malaysiaku, Bila Lagi?::

Friday, April 23, 2010


Salam...
Curik masa jap update blog ni
biar nampak hidup

kali ni pasal keratan akhbar ni pulak
aku dapat kat FB
tentang Brunei yang mempertahankan Islam 
menteri yang non muslim diorang
cadangkan dalam parlimen untuk wujudkan zon arak untuk pelancong
tapi unit hal ehwal diorang dengan tegas
membantah usul itu
dan mengatakan bahawa diorang lagi takut laknat Allah
uish, insaf terus baca

alangkah bagusnya kalau Malaysia yang negara majoritinya Islam
mempertahankan benda ni jugak
kalau cakap susah nak ubah sebab berbilang bangsa dan agama
di Brunei ada jugak berbagai agama dan bangsa
boleh jugak elakkan benda ni

Malaysiaku,  bila lagi?

4 comments:

joegrimjow said...

huhu
ntah bile kite mahu bebas dari arak2 ni
urmmmm

QZ / KZT said...

malaysia? doa2 je...huhu

MrDzy said...

totally awesome la menteri brunei tu. dari surat khabar mana ko cekup? bila punya?

acap de souza said...

mrDzy : aku amik dari fb..gmbr kawan aku tag...rasenye suratkhbr kat brunei kot

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates