Followers

::Tangan Konkrit::

Friday, August 10, 2012
 post sempena hari guru... sesi mengetag cikgu-cikgu yg pernah mengajar dulu

 ni post sebab sedih tengok umat manusia makan berlebihan sampai hidup pun tak terurus

 ni untuk versi kakak-kakak hadek-hadek yang belum dibukakan hati untuk berhijab (menutup aurat)
p/s : versi kartun perempuan yang sering aku guna pakai

 ni 1st karya aku.... ramai peminatnya...yang bestnya awan tu nampak macam 3D


 ni pulak aku nak tekankan kat member ofis aku yang agak payah nak tersenyum.
ni aku jadikan wallpaper kat pc ofis.


 sempena ramadhan...adaptasi daripada kartun monyet 3 ekor yang tutup mata,
mulut dan telinga.tapi ni diislamikkan


 pesanan untuk junio-junior yang bakal menghadapi peperiksaan akhir


 ni tak pasti motifnya..cuma time tu terlintas nak lukis ikan yang comel


sempena musim ramai member sebatch aku kahwin.
jadi nak ambil feeling diorang maka tercipta la wallpaper ni


* Moga aku terus istiqamah berdakwah melalui metod grafik.
yang penting sekarang aku ada buat bisnes BUTTON BADGE

boleh lawat page ni


0 comments:

Post a Comment

"komen mengomen amalan mulia,
jom pakat tulis penuhkannya"

 
DE SOUZA CORNER © 2010 | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates